Wednesday, March 17

a loser's confession

Lets talk about bestfriends. Okay rewrite, how about friends. Okay senang lah, friendship. Dekat rumah, things are like, okay. Kepala tak serabut and all of that cs my friends are always there. They won't leave me behind, diorg akan usung I sekali smpi lubang cacing sekalipun.

-

-

I went through my pictures, ada lah memories in my so-called precious school. And ada these some pictures yang memang gila lah, putar balik time form 4 dulu. Sedih pun sedih jgk. Cause even though ktorg mmg 'together' as in together yg sebelah sebelah, but we were barely talk to each other.
-----------------------------------------------------
Gedik, aku sayang kau lah. Kau tau tak tu? Tak kan? Kau tak pernah tau? You wouldn't even care whatever i think. Apa aku buat tak pernah betul, semua nya salah je. Kan? Cakap je la wei. Cium peluk kau everyday pun tak kan change anything. Aku je asyik kiss butt kau everywhere, nak puaskan hati lah katakan. Kau tak bosan ke kita always gaduh je, sejak first kenal wei. Gaduh kawan gaduh kawan, sampai bila, buah hati ku oi! Tak penat ke? Kau pun tau kan berapa byk kali dah kita gaduh. Aku tau apa yang kau nak sebenarnya, sampai sekarang kau still hoping kan pasal tu. I can see it in your eyes. Tapi consider lah orang yang depan mata kau ni. Kau ingat aku tak terasa ke segala apa yang kau buat selama ni, but aku diam je lah. Aku tak nak lah tunjuk macam aku desperate gila kan, jatuh la maruah. Aku tau kau benci aku, kau kan muak tengok muka aku. I know everything, and there's nothing you can hide from me HAHAHA sorry lah. Alasan kau selalu sama je. Bangga la sikit wei, post ni special untuk kau. Since aku dah tak cerita dah masalah aku dekat orang lain, sebab diorang pun dah muak dah dengar benda yang sama, my blog is a great listener. And I know kau pun tak kan baca kan (:
Sorry la hadiah kau macam loser sikit, but simpan je la eh. Even though kau macam nak bunuh aku ke, simpan je.