Monday, December 28

what if I wanna be deep?

To be honest, I've been a very bad girl since I moved to that so-called heavenly hell. So, I think this is the best time to let everything go, like start my precious 2010 with a brand new start. making peace to everybody, so there are no hard feelings. Okay, lets get it started!

Mira Yusleeza,
This is my gedik-pendek friend. Mira, kau baik dengan aku, sangat sangat. Sorry if aku ada sakit kan hati kau ke, buat kau terasa ke, sorry sangat. Kau je yang aku rasa tak pernah susah kan aku. Thanks for always be there for me. I owe you so much, and I don't know how I'm gonna repay you. Kau selalu dengar cerita aku, even though kau tak nak, tapi kau dengar jgk. And aku tak kisah, cause aku just nak org dengar je problems aku. Thank you thank you so much! ♥ Kau la yang selalu care pasal aku. Aku sakit ke, nangis teruk teruk dalam kelas ke BAHAHA, kau je yang datang dulu. Haha sayaaaaaang kau babe! Sorry kalau aku banyak menyusahkan kau, aku selalu buat orang mcm tu. Hee. You'll think this is a total creep, but actually kau important sangat dekat aku. Tak kisah lah kau rasa benda yang sama ke tak, but aku anggap kau macam tu. And I still remember 12th of July. Kau je yang lupa! :p

Nur Fariha,
Haha Farihaaaaa! First of all, kau jadi la monitor tahun depan, senang aku nak pergi kelas kau, tehee. Awak, kita sorry sangat if kita ada sakitkan hati awak. Awak pun baik dengan kita jgk. Sorry kita tak selalu dengar advice awak. Memang kita degil pun. I should have listened to you. macam weird je tulis kita awak dekat sini, okay tukar kejap. Start aku kawan dengan kau, problems aku macam okay sikit. Aku dah tak nangis dah every night, and aku boleh accept reality sekarang. Kau lah yang buat aku redha pasal dia. And I am thanking you. Thank you so much! Sorry if aku selalu peluk kau, I show my appreciation through huggings. And aku tak pernah regret tkar tempat dengan Farah. Serious, kalau kau takde, merana hidup akuuu! Haha ♥

Nurul Alwani,
Wani kawan spastik kuuu, actually my mentee. Eh kau lah yang lagi pro dari aku. Bluekk :p Wani, sorry if aku ada terkasar bahasa, tersalah bicara. Cikgu, dia bukan PRS ke laut lah! Dia banyak tolong saya okay? Hee. Kau memang serious funny. Muka kau pun dah boleh buat lawak xD best sangat kawan dengan kau. Nanti next year kau jangan lah lupa aku eh. Kita rehat sama sama tau. kau tu dah la text aku pun tak balas, heih

Fatin Najwa,
Hei youuu. Haha. Wicked mommy. Fatin Najwa sangat lawak gila. Huu salah tatabahasa. Dia i best, try la kawan dengan dia. Sorry tau if aku ada buat salah. Salah dan silap mohon dimaaf, GAHAHA. Susah sikit nak serious dengan dia ni. Dia lah orang yang selalu cakap I gedik, even though I'm not. Jadi gila gila je if kawan dengan dia, besttt! Sayaaaaaang kau, wuhuu

Farhanah Aziz,
Hanah kawan comel kitaaa. Hanah sorry tau if kita sakitkan hati awak. Terguris tak? Hee. Rindu lah Hanah, dah la tak dapat jumpa dia. Thank you tau sebab jadi kawan kita. Best gila kawan dengan dia. Nanti dia suka buat 'yiokk yiokk' dia tu. Baha comeeel :p Lepas tu if dia ada camera dia tu, semua orang jadi gila nak take picturess. Hanah pun jangan lupa kita tau? *macam desperate tak?*

Afiqah Aisyah,
Haha kau. Aku just nak cakap sorry and thanks for everything. Aku rasa macam banyak sangat buat salah dekat kau. Aku try nak jadi perfect nak kawan dengan kau, but it's hard. And I failed. But ni tak penting dah. I'll leave you alone. Aku tau apa kau kejar sekarang, and aku pun tengah redha pasal kau. Honestly, susah lah juga nak redha macam tu je, but I'm trying my best. Betul la cakap diorang, kau tak patut kawan dengan aku. Aku ni dah la bagi bad influences dekat kau. Thank you sebab pernah buat sekolah tu best bagi aku. And aku tak pernah lupa apa kita dah buat dekat sekolah tu sampai semua orang benci kita, kan? kan? Wehee! Takpe, kau pun dah jumpa jalan yang betul kan, so good for you. Aku selalu doakan kau. And I know, dia akan baik juga balik dengan kau :)

Ira Izzura,
Iraaaaa, I am so. so. so. so Sorry! I tak berniat pun nak sakitkan hati you. Seriously. sekarang, I tak kisah lah apa orang lain nak cakap dah, baik ke tak ke, I still nak kawan dengan you jugak. They don't have the right to say what is wrong and what is bad for me, and I know, kawan dengan you is not a bad thing to do. Thanks for always be there for me. I love you ♥ I tak rasa you pengaruh apa apa, it's up to them who they wanna be. Hope we can still be great friends. Takde 'three of us' pun, 'two of us' pun jadi lah. We can still live with that, right? Gee

Illi Nur Ashikin,
Illy, I tau you marah gila I sekarang ni. Kan? I macam rasa you tak suka dah kawan denganI. And I am so sorry :( Sorry if I sakitkan hati you. Maybe we can start it all over? I tak nak you benci I. Kawan dengan you best tau. And you are right, I tak patut kawan dengan dia sorang je. I miss you badly. Hopefully next year you dah tak marah I lagi dah. Thanks for everything babe! Please jangan tukar sekolah? Tehee

Nur Ezzaty,
Ezzaty my hot-hottah sexy babe! Wahaha. Thank you Ezzaty sebab selalu dengar problems kita. Kau baik sangat wei! if aku ada apa apa je, kau mesti datang. Giving advices and all of that. Aku appreciate sangat. If kau ada terasa ke, I am so sorry! Aku tak berniat pun. *bajet innocent* Memang patut lah Qis jadikan kau PRS. You are like the best ever. Even though takde lah menjadi pun nasihat kau tu, but at least ada lah sikit kan? Haha. Sorry if aku selalu duduk tempat kau. You love me kan? hee <3

Helparlova,
Korang, sorry if kita bising gila macam nenek kebayan yang nak beranak! kesian korang kan? Nak study pun susah. Kita sorry if ada sakitkan hati korang. You guys are the best! Sumpah tak tipuu. Maybe kita bayak misunderstanding, but I still love you guys. And about that time yang nak kemaskan kelas haritu, sorry sangat Hazreen. We weren't like talking about you actually. And I am pretty scared you jadi macam tu. Sorry. Suka sangat tangkap gambar dengan budak budak kelas ni. Gambar kitorang lawa kan? Always! ♥

Brassidium One,
Semua tak suka kita kan? Haha sorry sangat korang. Biha, Aimi, Ally, Adlin, Teeros, Hanna, Wadhi, Nina, Azie, Diyana, Faridah. Diorang baik, kita je jahat. Thank you sebab layan kita dalam dorm tu. Biha, kita sorry sangat. About everything. And kita ingat lagi time tengok Harry Potter tu. Outing tu lah my first and last time keluar dengan friends. Thanks sanagt korang :) Teeros, kau jangan tukar katil. Aku nak tidur sebelah kau balik. Gee

Te amo, amigas ♥